منتديات قصر الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قصر الحب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه*

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور العيون
المديرة
المديرة
نور العيون

انثى
المزاج : متفائله دائما
عارضة الطاقة :
*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Left_bar_bleue100 / 100100 / 100*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Right_bar_bleue

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Empty
مُساهمةموضوع: *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه*   *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Emptyالأربعاء سبتمبر 30, 2009 10:28 am

ازاي تبقي خنيق طحن لحد ما تنضرب علقه سخنه

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood8

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* SAni_dogdance*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* 222*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* SCh_ernie
•قول نكته طويله اوي وتعال عند اخرها واعمل نفسك نسيتها
• هات بخاخة مطهر و أمشى ورا واحد و كل مايلمس حاجة تروح راششها بالمطهر على طول

• لما حد يشكى لك من حاجه قوله أنا عندى مشاكل أكتر منك

•فى مطعم بص للناس اللى على التربيزة اللى جنبك وهى بتاكل ودقق أوى

• كل ما حد يقولك حاجه عيدها بس على هيئة سؤال مثلا هايقولك "مش أنا اتجوزت" قوله "أتجوزت؟!" هايقولك "اه الشهر اللى فات" قوله " الشهر اللى فات؟!" ..... و هكذا

• و انت بتتكلم مع واحد متبصش فى وشه خالص

• واحد تانى بقى دقق فى ملامحه بص لودانه وشعره وكده

• و أنت فى المول ماتمشيش عادى لأ أفضل نط لحد ماتوصل للمكان اللى رايحه

• مش كده وبس أى حاجة تقابلك فى سكتك طبل عليها

• فى المترو امضغ أمضع لبانة بصوت عالى و أنت واقف جنب حد بيقرا مجلة او جرنان و أنت بتقرا معاه طبعا

• أعزم ناس تعرفها ملهاش علاقة بمناسبة عيد ميلاد حد تعرفه وياسلام لو معزوم على الفطار لازم تاخدلك مش أقل من أتنين فى إيدك

• لو قاعد بتتفرج أنت وصحابك على فيلم وفاضل 5 دقايق قوم غير القناة شد الفيشة أعمل أى حاجة لحد الفيلم مايخلص وميعرفوش النهاية و ممكن كمان لو ماتش و كورة جامدة كده ممكن تبقى جون تقوم تغير القناة او تشد الفيشة بسرعة كده مثلا

• سيب إاشارة العربية الشمال شغاله لمده 5 كيلو متر من غير ماتلف و بعدين اطفيها و كمل طوالى

•ألبس جراب زى الجراب اللى بيتحط فيه المسدس بس حط فيه الريموت كنترول وكل ماتقابل حد طلعه فى وشه قالى يعنى هتضربه بالنار
*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood2*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood2*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood2*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood1*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood1*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Mood1

أول ماتشوف كيس كاتشب على الأرض دوس عليه برجلك طرطشه على بنطلون اللى جنبك وقوله كنت بشوفه فاضى و لا مليان
• لو واقف جنب حد بيعد فلوس و فى وسط ما هو بيعد قول اى رقم عشوائى زى
432

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* SCh_ernie*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* 222*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* 220*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* SHa_lolbig2*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* SFun_balloonsmilies*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* SAni_dogdance
روان
مشرفة عالم حواء
مشرفة عالم حواء
روان

انثى
المزاج : الحب فى الله
عارضة الطاقة :
*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Left_bar_bleue50 / 10050 / 100*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه*   *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:33 pm

ههههههههههههههههههههههههه

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Fa6ab8f25b *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Icon_santa
نور العيون
المديرة
المديرة
نور العيون

انثى
المزاج : متفائله دائما
عارضة الطاقة :
*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Left_bar_bleue100 / 100100 / 100*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه*   *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 9:32 pm

دووووووووووووم هالضحكه يا رب
وميرسي على مرورك الذي عطر صفحتي
وزادها رونقا وجمالا
تحياتي لك

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Dll3.cc.emoticons1%20(1437)
عبير
مشرف قسم التسلية و الترفيه
مشرف قسم التسلية و الترفيه
عبير

انثى
المزاج : راااااااااايقة
عارضة الطاقة :
*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Left_bar_bleue50 / 10050 / 100*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه*   *عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه* Emptyالجمعة أكتوبر 16, 2009 1:00 pm

شكرا الك يا قمر

*عايز تنضرب علقه؟؟ سهل جدا تعال خش بسرعه*
صفحة 1 من اصل 1